GAZ KLUB ČR - DISKUZNÍ FÓRUM

Diskuze všech příznivců vozidel z východu
Právě je 19. 03. 2019 19:36

Všechny časy jsou v UTC + 2 hodiny




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Že by náhoda?
PříspěvekNapsal: 06. 08. 2009 22:02 
Offline
Opravdu ukecanej...

Registrován: 06. 02. 2007 17:11
Příspěvky: 315
Bydliště: Ostrava
Před nějakou dobou jsem za dva ticíce koupil z elektrocentrály čtyřiadvacítkový motor, který měl najeto 60 hodin. Byl jsem hodně vysmátý a říkal si, že až doslouží současný motor v pekáči, tak si ho tam po malých úpravách montnu a do důchodu mám vystaráno. Starý motor odešel v Normandii a tak jsem začal intenzivně makat na novém. Moje naivní představa - rozeberu, zkontroluju, případně něco opravím, složím, jezdím - se změnila v nepěknou realitu. Hlava je vyšší o 4mm, tak šla ofrézovat, ale jen o 3mm, víc to nejde, je to už risk. Při tom se zjistilo, že ventilová sedla mají nějaký podivný úhel výbrusu, tak se přebrousily znovu. Při tom se zjistilo, že tři ventilová vodítka mají vůli jako kráva, tak se nalisovaly nové, které jsem musel před tím vyrabovat z jiné hlavy. Pro jistotu jsem hlavu osadil novými ventily. Hurá, hlava po go, připravená na montáž. Při kontrole spodku jsem se nestačil divit. Klika evidentně nová, nepoškozená, pánvičky taky. Ale u pístů a ojnic mě radost přešla. Váhový rozdíl mezi nejlehčím a nejtěžším pístem 8g, mezi nejlehčí a nejtěžší ojnicí 1dkg. Tak jsem si zahrál na brusiče Karhana a hodil to do nuly. Axiální vůle na vačkovém hřídeli něco přes 1mm mě taky moc nepotěšila. I tato chybička na kráse se odstranila. Při kontrole kroužků jsem našel dva poškozené - vyštípnuté. Sehnal jsem sadu nových a všechny vyměnil. Plný optimismu jsem se pustil do zpětné montáže a nebýt malého problému s těsnící šňůrou - origo nebyla a ta moderní uhlíkoteflonová se okamžitě po namontování rozpadla - tak šlo všechno jak u Forda. Bohužel jen do momentu, než jsem nalil do motoru vodu. Mezi hlavou a blokem to krásně teklo. Hlava znovu dolů, kontrola rovnosti hlavy a bloku, kontrola těsnění, všechno v pořádku. Potom mě polilo horko při myšlence, že ti ruští kokoti neustavili přesah vložek v předepsané toleranci. Ta je 0,02 - 0,1mm. Realita byla 1. vložka 0,06 2. 0.15 3. 0,16 4. 0.05. Sem si myslel, že mě jebne. Vůbec mě nenapadlo to před tím kontrolovat, když ten motor jel a netekl. Parchanti to vyřešili o 0,2mm vyšším a asi i měkčím těsněním, než mám k dispozici já. Takže všechno ven a znovu. Po vyndání vložek jsem se nestačil divit. Všechny čtyři jsou šmejdy a musí na soustruh. Nutně mi v hlavě vyvstala otázka. Je to náhoda, nebo sovětský soudruh prostě u motoru do agregátu nehledí a narve do něj kdejaký šmejd. Jo, a to jsem ještě zapoměl na vodní čerpadlo, které jsem před rokem a půl přemontoval do auta a které jsem musel nedávno generálkovat, protože jedno ložisko bylo v Pánu. Toš tak. Tak jsem se z té zloby vypsal a snad už to půjde bez problémů a konec sezóny stihnu.

Martin.

_________________
Nejkrásnější pohled na svět, pro mě není ze hřbetu koně, ale z otevřeného terénního auta a to i v zimě.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Že by náhoda?
PříspěvekNapsal: 06. 08. 2009 23:51 
Offline
Okomentuju vše :-)
Uživatelský avatar

Registrován: 06. 10. 2006 10:26
Příspěvky: 1525
Bydliště: Plzeň
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: CR
Tak po jistých osobních zkušenostech můžu říct, že mě to nepřekvapuje. V rusku se kvalita nahrazovala kvantitou. Materiály měli dobrý, ale přesnost při výrobě, slícování atd. bída s nouzí. Osobně jsem se přesvědčil, že jsou to lajdáci a radši nasekaj o XY víc kusů, než aby dělali kvalitnějš. Uvedu příklad, nedávno jsem měnil HBV na žigula za nový, origo ruský. Po jistých zkušenostech jsem jej preventivně otevřel před montáží a co bylo uvnitř? Tak krom toho, co tam mělo být navíc spousta špon od výroby. Po namontování válec do 1 měsíce odešel. Po rozebrání jsem zjistil zhoblovaný gumičky, páč si válec sednul a zaběhnul se. Takže nová sada gumiček a pak to už fungovalo. A takových zážitků víc. Nejvíc mě dostali, když jsme objednali lesákům nový disky a gumy na Nivu. No, 4 disky, 4 díry na ventilky, akorát na jednom dvě a na druhým žádná. Dva byly dobrý. :mrgreen:

Táááááááááák a teď se do mě pusťte. :mrgreen:

_________________
Konstruktér provokatér, když můžu pomůžu a poradim a občas kecam :-)
Vlastní odtahovka do 1,5t po ZČ, po dohodě i dál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Že by náhoda?
PříspěvekNapsal: 07. 08. 2009 00:13 
Offline
Opravdu ukecanej...
Uživatelský avatar

Registrován: 10. 08. 2006 11:39
Příspěvky: 363
Bydliště: Střední Čechy
Nepustím, neb mám stejné zkušenosti. Díly na žigula od FENOXu nejsou moc kvalitní, ale jdou upravit tak, že fungují. Na to, že v Rusku vyrábí polotovary jsem si už zvyknul. Ostatně oni nám, milovníkům techniky vlastně dělají takovou službu, že si vše můžeme dotvořit k obrazu svému :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Že by náhoda?
PříspěvekNapsal: 07. 08. 2009 07:27 
Martin H.: Přijde mi, jako bys viděl ruský stroj prvně... :) Takovýhle příběhů mám, že by to vydalo na knihu. Jakost a výstupní kontrola v Rusku je pouze to pověstné razítko, ale s jakoukoli činností to nemá vůbec nic společného. :? Co navíc nezvládne pokazit výrobce, na tom se často promítnou strastiplné podmínky skladování a transportu.
Před necelým týdnem jsem na Ukrajině vybíral z obrovského pytle nových paken(mimochodem kus byl zhruba za 55,-, což je ve srovnání s cenou pouhého nalepení nového obložení u nás skoro výsměch) a najít bez výhrad použitelné kusy, které by nebyly pomlácené, zohýbané nebo už z výroby svařené do vrtule, bylo hotové hledání jahod v zimě. K tomu bych mohl dál a dál vyprávět o nefunkčních benzínových pumpách, olejových čerpadlech, kterými nešlo otočit ani kleštěmi, klikovém hřídeli, kde Voloďa v zápalu plnění plánu zapomněl vyvrtat dva mazací kanály, zcela nepoužitelném hlavním brzdovém válci, kde vady odlitku hrubě zasahovali do opracované pracovní plochy, což ale nikomu nevadilo a normálně ho zkompletovali a poslali do světa, desítkách a možná stovkách závitů, kde se povedlo buď trefit umístění, průměr nebo stoupání závitu, ale nikdy ne všechny tyhle tři věci najednou atd.atd. Váhové tolerance pístů a ojnic, stejně jako ustavování vložek, to jsou taky dobré kapitoly. Špony nebo různé jiné pozůstatky po výrobním procesu taky nemá cenu rozpitvávat.
Prostě Ivan je Ivan, ale zase teď máš aspon přesně odkontrolováno, co v motoru máš, což bys u tuctového motoru "vzít a našroubovat na frému" neměl. 8)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Že by náhoda?
PříspěvekNapsal: 07. 08. 2009 14:13 
Offline
Opravdu ukecanej...

Registrován: 27. 12. 2006 15:01
Příspěvky: 568
Bydliště: Slatina119
No taky už to dneska je lepší nejhorší dle mých zkušeností byly díly vyrobéné přímo na Ukrajině nebo v Rusku v 90.letech ale je to furt o tom si to zkontrolovat zas ta cena a po doladění i klvalita to vynahradí :wink: vono si zkuste udělat generálku převodovky na Gazellu (samozřejmě za ruské ceny) a generálku na Mercedes :lol: :lol: :lol:

_________________
Nejlepším a nejvěrnějším přítelem člověka je AK47


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Že by náhoda?
PříspěvekNapsal: 07. 08. 2009 21:31 
Offline
Opravdu ukecanej...
Uživatelský avatar

Registrován: 10. 08. 2006 11:39
Příspěvky: 363
Bydliště: Střední Čechy
No ale mercedes bude potřebovat generálku po 500 000km a Gazella po 50 000km :-D Takže ve výsledku přijdou opravy mercedesa o 50% levněji.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Že by náhoda?
PříspěvekNapsal: 07. 08. 2009 22:06 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 14. 02. 2006 14:16
Příspěvky: 2594
Bydliště: Mokrá Lhota - Benešov
Člen OS GAZ KLUB ČR?: ANO
Státní příslušnost: Česká Republika
Jelen píše:
No ale mercedes bude potřebovat generálku po 500 000km a Gazella po 50 000km :-D Takže ve výsledku přijdou opravy mercedesa o 50% levněji.


Evidentně o tom víš kulový ale píšeš o tom jak znalec.

Zeptej se Davida Rašovského z klubu který má na GAZelle najeto přes 300.000 Km kolikrát opravoval převodovku - například. Nebo si alespoň nejdřív zjisti ceny ND na GAZelle. A pak mudruj!

Tohle mě fakt dovede nasrat. Ostatním se omlouvám za ošklivé slovo nejlépe vyjadřující moje pocity po přečtení předchozího příspěvku.

Mimochodem UAZ i GAZ v posledních letech zavádějí systém kontroly převzatý od firmy TOYOTA - v rámci kterého se dá zpětně dohledat který Ivan udělal chybu a v kolik hodin a kterého dne to bylo.

_________________
Zdraví
Michal ICE Hodík
___________________________
+420737236903
info@gaz.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Že by náhoda?
PříspěvekNapsal: 07. 08. 2009 23:20 
Offline
Okomentuju vše :-)
Uživatelský avatar

Registrován: 06. 10. 2006 10:26
Příspěvky: 1525
Bydliště: Plzeň
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: CR
No, Michale, chápu že hájíš gazovské barvy, ale promiň. Nemam MB nějak moc v lásce, nicméně co se životnosti týče, tak gaz mu sahá tak ke kotníkům. Výš ne. To si přiznej. Znam hodně MBéček a pokud vim, tak velká část z nich se blíží k mega, možná už přes (ono několikrát staženej tachometr o kilo a víc udělá své :mrgreen: ) a jsou pořád s původní převodovkou, motorem, ..... Znam i volhy, ale motory a další agregáty už prošly GO. Osobně argument 300tkm moc neberu jako oslňující. To vydrží i favorit (felda, uno, sierra, escort, toyota, mazda,...). Těch taky znam hezkou řádku, který nemaj umotanej!!!! tacho a cifry jsou až neskutečný! A jedou furt. Jo shnilý některý sou víc, míň, ale jedou furt bez jakýchkoliv GO. To, že GAZ zavádí nějakou kontrolu, je asi tím, že se spojili s dalšíma světovejma koncernama a aby vůbec byli života schopní. Není to tak dlouho, co byli před krachem. Za mizernou kvalitou ND z ruska si stojím a pár dalších členů taky. Jo, dá se to po upravení použít, ale nějak mě to už nebere nový ND upravit, abych je vůbec použil. Takže nic ve zlém, ber to jako můj osobní názor, který se jen tak nezmění a se kterým se asi nestotožníš a pár dalších členů taky ne. :)

_________________
Konstruktér provokatér, když můžu pomůžu a poradim a občas kecam :-)
Vlastní odtahovka do 1,5t po ZČ, po dohodě i dál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Že by náhoda?
PříspěvekNapsal: 07. 08. 2009 23:22 
Offline
Opravdu ukecanej...
Uživatelský avatar

Registrován: 10. 08. 2006 11:39
Příspěvky: 363
Bydliště: Střední Čechy
Je mi líto, že ses nad tím tak rozhořčil, ale stojím si za tím.
Známý má ve firmě Gazellu a to auto se víc opravuje, než se s ním jezdí, kvalita ND stojí za kulový. Auto bylo koupeno jako nové. Jeden člověk nedavno pořídil 5q převodovku z UK do Volhy 2410 (nevím, jestli je v Gazelle stejný, ale podle toho, co jsem slyšel, prý je) a převodovka hučí a vyskakuje zpátečka. Nevím, v jakém stavu převodovka byla, ale byla prodávána jako funkční). Jestli pan David Rašovský má najeto s Gazellou přes 300 000, tak mu to jedině přeju. Ale nechápu, proč narážíš zrovna na převodovku, mohlo odejít už 100 dalších věcí. Třeba měl štěstí na dobrý kus, já se setkal s těmi špatnými. Do firmy bych si tento stroj určitě nepořídil.

A o mercedesu mluvím tak zasvědceně proto, protože mám piáno, který má nalítáno 360 000 a nic zásadního se neměnilo, krom blbostí jako žhavičky. Mimochodem, převodovku tam mám taky původní. Další známý, který je mimochodem velice dobře znám na tomto fóru (a jen tak mimochodem člověk, který strojům fakt rozumí, umí a ví, mnozí u něho byli pro mnoho dílu a podobně) má taky piáno s najetými 1 250 000 a to auto má stále původní motor, převodovku, diferák, poloosy, prostě veškerý součástky a taky jezdilo. Takže nevím, kdo tu mluví jako znalec, ale evidentně o tom ví kulový. Ty máš větší rozhled v Gazellách, jak já, ale já se s pár kousky taky setkal. Těch 50 000 jsem napsal jen jako příklad, nikoliv jako dogma, tak mě nechytej za slovo. Stejně tak jsem mohl napsat u Gazelly těch 300 000, ale u mercedesa tím pádem 1 000 000. Ovšem netvrdím, že jsou všechny Gazelly krámy, mohl jsem se fakt setkat se špatným kusem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Že by náhoda?
PříspěvekNapsal: 08. 08. 2009 08:06 
Offline
Okomentuju vše :-)

Registrován: 26. 02. 2006 21:18
Příspěvky: 2156
Bydliště: S výhledem na kopec...
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: ČR
Jelen- Opět jsi zabodoval.... srovnávat Hrušky a Jablka.... :? :?
Frantík- Co takhle občas otevřít oči a zjistit kde žiješ??? Měl jsem důvodné podezření že jako člověk od fochu víš co píšeš :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Že by náhoda?
PříspěvekNapsal: 08. 08. 2009 09:47 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 14. 02. 2006 14:16
Příspěvky: 2594
Bydliště: Mokrá Lhota - Benešov
Člen OS GAZ KLUB ČR?: ANO
Státní příslušnost: Česká Republika
Jelen píše:
Je mi líto, že ses nad tím tak rozhořčil, ale stojím si za tím.
Známý má ve firmě Gazellu a to auto se víc opravuje, než se s ním jezdí, kvalita ND stojí za kulový. Auto bylo koupeno jako nové. Jeden člověk nedavno pořídil 5q převodovku z UK do Volhy 2410 (nevím, jestli je v Gazelle stejný, ale podle toho, co jsem slyšel, prý je) a převodovka hučí a vyskakuje zpátečka. Nevím, v jakém stavu převodovka byla, ale byla prodávána jako funkční). Jestli pan David Rašovský má najeto s Gazellou přes 300 000, tak mu to jedině přeju. Ale nechápu, proč narážíš zrovna na převodovku, mohlo odejít už 100 dalších věcí. Třeba měl štěstí na dobrý kus, já se setkal s těmi špatnými. Do firmy bych si tento stroj určitě nepořídil.

A o mercedesu mluvím tak zasvědceně proto, protože mám piáno, který má nalítáno 360 000 a nic zásadního se neměnilo, krom blbostí jako žhavičky. Mimochodem, převodovku tam mám taky původní. Další známý, který je mimochodem velice dobře znám na tomto fóru (a jen tak mimochodem člověk, který strojům fakt rozumí, umí a ví, mnozí u něho byli pro mnoho dílu a podobně) má taky piáno s najetými 1 250 000 a to auto má stále původní motor, převodovku, diferák, poloosy, prostě veškerý součástky a taky jezdilo. Takže nevím, kdo tu mluví jako znalec, ale evidentně o tom ví kulový. Ty máš větší rozhled v Gazellách, jak já, ale já se s pár kousky taky setkal. Těch 50 000 jsem napsal jen jako příklad, nikoliv jako dogma, tak mě nechytej za slovo. Stejně tak jsem mohl napsat u Gazelly těch 300 000, ale u mercedesa tím pádem 1 000 000. Ovšem netvrdím, že jsou všechny Gazelly krámy, mohl jsem se fakt setkat se špatným kusem.


Stejně tak bych mohl vytáhnout MB Viano montované ve Španělsku - má ho jeden z našich zákazníků který koupil 3x GAZelle - a po 3 měsících mu začaly hnít zadní dveře - v MB mu řekli, že je to tím agresivním přímořským povětřím ve Španělsku :shock: :shock: :shock:
Nebo Viana s pohonem 4x4 která končí kvůli vadám na pohonu každých 40.000 Km na odtahovce :shock: :shock: :shock: (kamarád dělá v M3000)

Naprosto s tebou souhlasím, že stará - poctivá MB typu piána či starší Sprintery jsou nezničitelná auta, ale ne vše co má znak MB je tak poctivě uděláno - hlavně v posledních letech.

To, že v rusku za komančů preferovali - stejně jako v ostatních státech RVHP - kvantitu před kvalitou je bohužel fakt a ví to každý kdo má nějaké to "socialistické" autíčko v garáži. :lol:

_________________
Zdraví
Michal ICE Hodík
___________________________
+420737236903
info@gaz.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Že by náhoda?
PříspěvekNapsal: 08. 08. 2009 11:44 
Offline
Opravdu ukecanej...
Uživatelský avatar

Registrován: 29. 12. 2008 15:06
Příspěvky: 371
Bydliště: Brno
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: ČR
Ahoj, koukám ste si vjeli do vlasů, ale to se spraví :-D Já sem si to četl a je to divný, já myslel že ten motor se rozsype třeba, ale když má tak málo naběháno je to divný. Bylo mě řečeno třeb u T 805 Kačen, když má novej motor tak to neber, protože je to někde vymontovaný z centrále a ten motor běží furt ve stejnejch točkách, tak by jízdu a změnu rychlosti nepřežil :-)

_________________
Socialistická společnost Ti svěřuje do rukou moderní techniku,
která svými parametry předčí vojenskou techniku našeho možného protivníka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Že by náhoda?
PříspěvekNapsal: 08. 08. 2009 11:46 
Offline
Opravdu ukecanej...
Uživatelský avatar

Registrován: 29. 12. 2008 15:06
Příspěvky: 371
Bydliště: Brno
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: ČR
Jinak je to vše o kusech a o lidech a hlavně o štěstí!!! Koupíš nový auto a bude se ti s.rát, nebo taky ne!!!

_________________
Socialistická společnost Ti svěřuje do rukou moderní techniku,
která svými parametry předčí vojenskou techniku našeho možného protivníka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Že by náhoda?
PříspěvekNapsal: 08. 08. 2009 11:50 
Offline
Opravdu ukecanej...
Uživatelský avatar

Registrován: 29. 12. 2008 15:06
Příspěvky: 371
Bydliště: Brno
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: ČR
Jak to že to nejde upravit ten článek???? Jenom sem chtěl říct, že když k nám jezdí na opravy, nebo novej lak Mercedesy z Brněnskéjch komunikací co v zimě solí tak obdivuju po x letech provozu máš origo podvozek a nástavba z Kobitu a ta je hotová, zrzavá a nic nevydrží čím to je??? Kvalitou oceli, nebo barvou a umem českých lidí?? :-D

_________________
Socialistická společnost Ti svěřuje do rukou moderní techniku,
která svými parametry předčí vojenskou techniku našeho možného protivníka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Že by náhoda?
PříspěvekNapsal: 08. 08. 2009 13:25 
Offline
Opravdu ukecanej...
Uživatelský avatar

Registrován: 10. 08. 2006 11:39
Příspěvky: 363
Bydliště: Střední Čechy
Nevjeli jsme si do vlasů, jen si vyměňujem své názory a to vše v poklidu a bez emocí ;) Osobně si taky myslím, že kvalita MB dost klesla, já mám možnost porovnat jen to staré piáno, které je opravdu téměř nezničitelné, s kamarádovou Gazellou, která se sype. Těm Vianum bych moc nevěřil už jen z toho důvodu, kde jsou montovaný, třeba by to v německu tak neodflákli. Zase ale musím říct, že můj 1600 žigulík, který je ze 78 roku je bezporuchový stroj, tudíž tam ta kvalita fakt je :) Teď, v tuhle dobu bude asi taky ruská výroba kvalitnější a věřím, že se to bude jen zlepšovat, ale taková ta doba temna tam byla a byla znát hlavně na náhradních součástkách.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Že by náhoda?
PříspěvekNapsal: 08. 08. 2009 20:00 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 14. 02. 2006 14:16
Příspěvky: 2594
Bydliště: Mokrá Lhota - Benešov
Člen OS GAZ KLUB ČR?: ANO
Státní příslušnost: Česká Republika
Taky to neberu tak, že by jsme si vyloženě vjeli do vlasů :-) :-) :-) či nedej bože do chlupů :-) :-) :-)

Ono taky nezáleží jen na štěstí, konkrétním autě či značce ale i na řidiči či majiteli který fláká servis (údržbu). Vždycky mě fascinuje když někdo zasvěceně povídá o tom jak se ta či ona značka sere a pak když se ho zeptáš kdy naposled měnil olej tak ti řekne že neví. U gazely to platí dvojnásob - levné ruské auto které musí snášet každodenní přetěžování, debily kteří z kopce sjíždí se 3 tunami za zády bez zařazeného kvaltu nebo majitele který na servis přijede až když něco nevydrží...

_________________
Zdraví
Michal ICE Hodík
___________________________
+420737236903
info@gaz.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Že by náhoda?
PříspěvekNapsal: 08. 08. 2009 21:29 
Offline
Opravdu ukecanej...
Uživatelský avatar

Registrován: 10. 08. 2006 11:39
Příspěvky: 363
Bydliště: Střední Čechy
Jo, tak jak často na tom prováděl servis a údržbu netuším, ale máš pravdu, každý stroj potřebuje nějaké zacházení, aby pracoval spolehlivě a je taky pravda, že na to dost lidí kašle.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Že by náhoda?
PříspěvekNapsal: 08. 08. 2009 23:34 
Offline
Opravdu ukecanej...
Uživatelský avatar

Registrován: 29. 12. 2008 15:06
Příspěvky: 371
Bydliště: Brno
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: ČR
Tak já když bych měl možnost tak volím tu sovětskou techniku a přikloním se i k ruské vojenské technice, nevím, vždy obdivuju Suchoj, nebo ted už rumunskej Mig 21 Lancer, než nějaký tornánodo, nebo F18, do Maďarska jezdím na leteckej den raději než do Brna kde je to už po x stejný :-D prostě Nato mě nějak nevzalo, Varšavská smlouva byla lepší co se tká techniky na kterou se rád dívám i dnes!!!

_________________
Socialistická společnost Ti svěřuje do rukou moderní techniku,
která svými parametry předčí vojenskou techniku našeho možného protivníka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Že by náhoda?
PříspěvekNapsal: 09. 08. 2009 12:59 
Offline
Opravdu ukecanej...
Uživatelský avatar

Registrován: 10. 08. 2006 11:39
Příspěvky: 363
Bydliště: Střední Čechy
Je fakt, že ruský letadla jsou naprostá špička, ale tam asi budou koukat na kvalitu dílů jinak, než na nějaký auto pro prosté lidi.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Že by náhoda?
PříspěvekNapsal: 09. 08. 2009 19:34 
Offline
Okomentuju vše :-)
Uživatelský avatar

Registrován: 06. 10. 2006 10:26
Příspěvky: 1525
Bydliště: Plzeň
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: CR
Pavle V. já tyhle strojky beru i s jejich dobrými ale i špatnými vlastnostmi. :wink: Jenom sem uved, že moje osobní zkušenost s kvalitou náhradních dílů na ruské stroje je bohužel spíš negativní. Určitě souhlasim s tím, že jsou majitelé a majitelé a auta podařená a sypáče. To je u každý značky. Zkrátka čas od času vyjede ven kus, kterej by bylo nejleší rovnou sešrotovat. A je jedno jestli MB, Gaz, Peugeot, ..... Mnou myšlené MB byly ty starý konče typem 124 ergo typický taxikář. Kdo zná, tak ví, že sou to fakt neskutečný držáky. Dnešní MB už jsou běžnej sajrajt a masovka. Beru to tak, že je tu výměna názorů a zkušeností a berem to tu pořád dle pravidel a v poho. Měli jsme doma taky ruský stroje a žigul byl nezmar až na vačku - kdo pamatuje, byly vadný série. Moskvič 412 až na vypínací ložisko nezmar. Bohužel, pokud už byly potřeba ND, tak začly problémy. Tak to bylo. :wink: Takže vše v klidu a míru. :)

_________________
Konstruktér provokatér, když můžu pomůžu a poradim a občas kecam :-)
Vlastní odtahovka do 1,5t po ZČ, po dohodě i dál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Že by náhoda?
PříspěvekNapsal: 09. 08. 2009 19:56 
Offline
Opravdu ukecanej...

Registrován: 06. 02. 2007 17:11
Příspěvky: 315
Bydliště: Ostrava
Když jsem se pustil do psaní tohoto příspěvku, tak ze dvou důvodů. Za prvé, vypsat ze sebe tu nasranost a za druhé, zjistit, jestli někdo nemá s tím motorem z elektrocentrály (nebo jiné sracionární mašiny) podobnou zkušenost. Nezdá se mi totiž, že by se jenom tak v jednom motoru sešlo tolik zmetků. :shock:

Je zajímavé, že je tady tolik milovníků sovětské techniky i když většina z nich nemá iluze o kvalitě dílů, ze kterých jsou jejich miláčci slepení. :D

Martin.

_________________
Nejkrásnější pohled na svět, pro mě není ze hřbetu koně, ale z otevřeného terénního auta a to i v zimě.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Že by náhoda?
PříspěvekNapsal: 10. 08. 2009 18:25 
Offline
Okomentuju vše :-)
Uživatelský avatar

Registrován: 03. 06. 2007 13:34
Příspěvky: 1342
Bydliště: Horní Němčí
A nejlepčí je stejně ARO :P :P :P :lol:

_________________
Transylvánské koně nic nedohoní :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Že by náhoda?
PříspěvekNapsal: 10. 08. 2009 18:44 
Offline
Okomentuju vše :-)
Uživatelský avatar

Registrován: 06. 10. 2006 10:26
Příspěvky: 1525
Bydliště: Plzeň
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: CR
No samozřejmě, Bossi. :mrgreen: Ale to sem nemoh dát najednou, takovou dávku. :lol:

_________________
Konstruktér provokatér, když můžu pomůžu a poradim a občas kecam :-)
Vlastní odtahovka do 1,5t po ZČ, po dohodě i dál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Že by náhoda?
PříspěvekNapsal: 10. 08. 2009 19:11 
Offline
Opravdu ukecanej...
Uživatelský avatar

Registrován: 04. 04. 2008 23:45
Příspěvky: 679
Bydliště: Příbram na Mor.
pssssssssst nesmíte to říkat tak nahlas :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Že by náhoda?
PříspěvekNapsal: 10. 08. 2009 20:51 
Offline
Okomentuju vše :-)

Registrován: 26. 02. 2006 21:18
Příspěvky: 2156
Bydliště: S výhledem na kopec...
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: ČR
4-Jelen no jablkem míním piano ze sedmdesátých let které tě asi při předepsané udržbě přežije.... :lol: A hruškou novopu Gazelle u které je to zatím kus od kusu tak jak píše Michal a říkají majitelé byť je to nové auto. Srovnáš li nové Vito a Gazelle jsou na tom prakticky totožně což je fakt spíše děsivý než potěšitelný. :D :D :D
4-Frantík čéče si to tak neber, jen jsem si sťouch bo sem tě dlouho neprudil. :lol: :wink: :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 2 hodiny


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz