GAZ KLUB ČR - DISKUZNÍ FÓRUM

Diskuze všech příznivců vozidel z východu
Právě je 22. 08. 2018 07:50

Všechny časy jsou v UTC + 2 hodiny




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 142 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: kardan
PříspěvekNapsal: 16. 03. 2009 23:04 
Offline
Opravdu ukecanej...
Uživatelský avatar

Registrován: 29. 12. 2008 15:06
Příspěvky: 371
Bydliště: Brno
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: ČR
Dusmi, koukám to je nějaké překlad :-) a vono je vše v rusku maslo, nět masla :-D do ví které analfabet to tu luštil :-D a přeložil

_________________
Socialistická společnost Ti svěřuje do rukou moderní techniku,
která svými parametry předčí vojenskou techniku našeho možného protivníka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16. 03. 2009 23:08 
Prve bolo z prirucky GAZ 69, toto je z prirucky UAZ 469 :), ten original v azbuke je z GAZa 66 - je to sice kardan k navijaku, lebo som m iny list narychlo nenasiel...


Přílohy:
3.gif
3.gif [ 10.78 KiB | Zobrazeno 6169 krát ]
2.gif
2.gif [ 39.59 KiB | Zobrazeno 6175 krát ]


Naposledy upravil DusMi dne 16. 03. 2009 23:27, celkově upraveno 2
Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16. 03. 2009 23:20 
Offline
profesor

Registrován: 14. 02. 2006 16:06
Příspěvky: 999
Bydliště: Praha 9
.


Naposledy upravil Petr Seidl dne 18. 07. 2009 15:13, celkově upraveno 4

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16. 03. 2009 23:29 
2Peter:
samozrejme s tymi novymi vazelinami suhlas. Ja by som sa tiez neobaval, ze to vytecie, skor ako to tam dostat :)....


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17. 03. 2009 17:42 
Offline
Opravdu ukecanej...
Uživatelský avatar

Registrován: 10. 03. 2008 20:47
Příspěvky: 205
Bydliště: Kladno
2 Petr: no teoreticky máš pravdu ale prakticky mám tohle vyzkoušené na Aviích, dřív jsme mazali A00, kardan každou chvíli vysypanej a suchej, spodek korby zadělanej. Po přechodu na NH LV2 kardany vydržej min 100tis km, zase byly věčně vymlácený pomocňáky. Takže se mazalo 2ma maznicema. Ještě že už mám Avii poslední :twisted: i když těm moderním autem kde se nic nemaže moc nevěřím ale fungujou :wink:

_________________
Aro 243 TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17. 03. 2009 19:22 
Offline
Opravdu ukecanej...
Uživatelský avatar

Registrován: 29. 12. 2008 15:06
Příspěvky: 371
Bydliště: Brno
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: ČR
Ahoj, no su taky na ten nové stroj zvědavé, svezení to je pěkný, ale uvidíme časem až to párkrát zapadne, nebo to pojede až po difec v bahně :-D, říkám já zlatá liazka, nebo předtím Mates, ten se vyškrabal všude :-)

_________________
Socialistická společnost Ti svěřuje do rukou moderní techniku,
která svými parametry předčí vojenskou techniku našeho možného protivníka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17. 03. 2009 22:35 
Offline
Okomentuju vše :-)

Registrován: 01. 02. 2007 12:24
Příspěvky: 1690
Bydliště: Čejč 188
Jejda, vy mažete auto jednou dekalamitkou :shock: ? Já mám tři - A00, jakýsi lithný tuk na válivá ložiska a G3 na péra...
Nulka je dobrá tam, kde je potřeba vysoká odolnost proti vodě a aby protlačený sopel utěsnil případné skulinky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17. 03. 2009 22:43 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 14. 02. 2006 14:16
Příspěvky: 2594
Bydliště: Mokrá Lhota - Benešov
Člen OS GAZ KLUB ČR?: ANO
Státní příslušnost: Česká Republika
Já mám v mazacim lisu nějakej červenej sajrajt co tam zbyl po rusech - tak to seru všude jako ten rus - a jak vždycky říká Petr Seidl - s tim počtem kilometrů co najedeš to bude generálkovat tak tvůj vnuk :-)

_________________
Zdraví
Michal ICE Hodík
___________________________
+420737236903
info@gaz.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17. 03. 2009 23:32 
Offline
Opravdu ukecanej...
Uživatelský avatar

Registrován: 04. 04. 2008 23:45
Příspěvky: 677
Bydliště: Příbram na Mor.
Zdeněk Hrabánek píše:
Jejda, vy mažete auto jednou dekalamitkou :shock: ? Já mám tři - A00, jakýsi lithný tuk na válivá ložiska a G3 na péra...
Nulka je dobrá tam, kde je potřeba vysoká odolnost proti vodě a aby protlačený sopel utěsnil případné skulinky.

Jo, já mám taky tři :D .A 00 čepy řízení,LV 2-3 na kříže na kardanech a LVT 2-EP na vysoce namáhaná kluzná ložiska.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18. 03. 2009 00:40 
Offline
profesor

Registrován: 14. 02. 2006 16:06
Příspěvky: 999
Bydliště: Praha 9
.


Naposledy upravil Petr Seidl dne 18. 07. 2009 15:11, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18. 03. 2009 00:44 
Offline
Opravdu ukecanej...
Uživatelský avatar

Registrován: 04. 04. 2008 23:45
Příspěvky: 677
Bydliště: Příbram na Mor.
Já nepsal, že je na GAZ. :D
NH-2 je červená. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18. 03. 2009 00:59 
Offline
profesor

Registrován: 14. 02. 2006 16:06
Příspěvky: 999
Bydliště: Praha 9
.


Naposledy upravil Petr Seidl dne 18. 07. 2009 15:11, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18. 03. 2009 11:17 
Offline
Okomentuju vše :-)

Registrován: 01. 02. 2007 12:24
Příspěvky: 1690
Bydliště: Čejč 188
"Vysoce namáhaná kluzná ložiska" by mohly být třeba rejdové čepy...
Sice nerad, ale souhlasím, že raději než nenamazat je lepší namazat (se) čímkoliv...
Když někdo třebas říká, že do Čezety je kvalitního oleje škoda, že stačí M2T, tož ano, stačí...ale s pořádným olejem je životnost stroje několikanásobně vyšší.
Vždyť to není tak dávno, že norma na generálku motoru byla 100tis.km, ale s tímže motorem, ale s kvalitním olejem nebyly ani po ujetí téměř trojnásobku kilometrů patrné stopy opotřebení, vyžadující zvýšenou pozornost, natož generálku (osobní zkušenost).
Chci tím říct, že ušetřit se dá, ale s rozumem.
Jinak do toho Kyjeva sme taky lítali (75-76). Speciálně tehdy, když na L-410 měnili motory a nechali otevřené hlavní dveře...obvykle pak nejdou zavřít a musí se m.j. přenýtovat závěsy...
Tak to bývá, když si někdo ten manuál nepřečte :lol: .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18. 03. 2009 11:38 
Offline
Opravdu ukecanej...
Uživatelský avatar

Registrován: 09. 11. 2008 21:38
Příspěvky: 278
zdravim vsechny....AK-2 je klasicke pruhledne plasticke mazivo pro vsestranne pouziti mazani lozisek.pouzivam v praci pro mazaci lisy..NH -2 je cervena(jak tady psali kluci) a je lepsi nez AK-2,je trochu hustci a jsem s ni v praci spokojen,pak tam jeste mame v praci modrou..oznaceni tet z hlavy nevim...je take vysoce kvalitni a hlavne pro vyssi teploty...mazeme s ni na ocelarne kladnice jerabu...mejte se..lada

_________________
Lepší s Parkinsonem panáka rozlít, než s Alzheimerem zapomenout vypít...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Axiální vůle zadního diferáku
PříspěvekNapsal: 15. 09. 2009 14:23 
Ještě se vrátím k původnímu tématu.
I když tentokrát nejde o axiální vůle ale o radiální.
Tímto chci poprosit o změření následujícího paramametru za úšelem porovnání.
Pokud pootočím zadní kardankou připadá mi radiální vůle příliš velká. :roll:

Na obvodu brzdového bubnu ruční brzdy je "volný chod" v rozmezí 4 cm obvodu bubnu.

Jak jsou na tom ostatní?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Axiální vůle zadního diferáku
PříspěvekNapsal: 15. 09. 2009 17:39 
Povedal by som, ze ostatni na tom nebudu inaksie :)...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Axiální vůle zadního diferáku
PříspěvekNapsal: 15. 09. 2009 22:18 
Jirka L. píše:
...Pokud pootočím zadní kardankou připadá mi radiální vůle příliš velká. :roll:
Na obvodu brzdového bubnu ruční brzdy je "volný chod" v rozmezí 4 cm obvodu bubnu. ...

Tak toto ma na mojom GAZe zaujalo tiež. A tým viac, že to bolo po montáži vačkového samosvoru, kde som pomerne presne vymedzil vôľu v zábere tanier-hruška.
Po tom vymedzení vôle (nastavuje sa to na nejaké desatiny na polomere príruby kardanu) som cca za týždeň len tak pre srandu vyskúšal vôľu a ajhľa-bola taká ako popisuješ. Tak som pátral ďalej a zistil som zaujímavú vec a síce že tá vôľa bola súčtom vôle v zábere tanier-hruška + vôľa v drážkovaní poloosi voči drážkam planétových kolies :!:
Totižto tesne po montáži difu sa kôš v ložiskách točil dosť natesno, takže vôľu v zábere tanier-hruška bolo jednoduché rozoznať, keď to týždeň pobehalo, tak sa tie dve vôle už nedali jednoducho rozlíšiť.
Ak pootáčaš jemne kardanom tak sa dajú tie vôle rozlíšiť. Alebo pozeráš dovnútra difu cez nalievaciu skrutku oleja za súčasného točenia kardanom.


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 142 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6

Všechny časy jsou v UTC + 2 hodiny


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz