GAZ KLUB ČR - DISKUZNÍ FÓRUM

Diskuze všech příznivců vozidel z východu
Právě je 23. 06. 2018 07:57

Všechny časy jsou v UTC + 2 hodiny




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 13. 10. 2013 20:26 
Offline
Nováček v diskuzi
Uživatelský avatar

Registrován: 10. 10. 2011 17:17
Příspěvky: 32
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: Česká republika
Jelikož jsem novopečeným majitelem Gaze a mým cílem je uvést auto do co možná nejoriginálnějšího stavu, rád bych v tomto vláknu za vaší pomoci objasnil dobové odlišnosti jednotlivých dílů.
Nahodím nějaké fotky, neváhejte mě opravit (citovat fotky a doplnit roky) a přispět svou troškou do mlýna.
Zajímalo by mne v jakém roce či rozmezí roků se různé díly používali a kam přesně patří.
Předem díky! :wink:


Kapota

-lišila se označením výrobního závodu, dále také umístěním kotviček na zajištění kapoty

ГАЗ (GAZ)- 53-56, kotvičky dozadu
Příloha:
stroj_zoom_13788.jpg
stroj_zoom_13788.jpg [ 189.59 KiB | Zobrazeno 3358 krát ]

Příloha:
11526774-gaz-69-kapota-se-znacenim-gaz-2.jpg
11526774-gaz-69-kapota-se-znacenim-gaz-2.jpg [ 54.21 KiB | Zobrazeno 3358 krát ]


UAZ- 57-72, kotvičky dopředu
Příloha:
stroj_zoom_13746.jpg
stroj_zoom_13746.jpg [ 63.02 KiB | Zobrazeno 3358 krát ]

Příloha:
a43e43976776b9cc5e9720e4dc54941c.jpg
a43e43976776b9cc5e9720e4dc54941c.jpg [ 94.8 KiB | Zobrazeno 3358 krát ]


V tomto případě se zřejmě jedná o mezityp, kde je nápis uaz, ale kotvičky ještě směrem vzad
Příloha:
4581374397.jpg
4581374397.jpg [ 101.55 KiB | Zobrazeno 3358 krát ]


To by pro dnešek stačilo :D


Naposledy upravil samec3 dne 09. 10. 2016 20:04, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13. 10. 2013 21:56 
Offline
Závislý diskutér...
Uživatelský avatar

Registrován: 30. 07. 2013 13:06
Příspěvky: 110
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: ČR
ahoj, gratuluji ke koupi gazika, a co foto toho tveho by nebylo??????

_________________
Jiří Otradovec, Benešov u Prahy, ČR.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14. 10. 2013 21:54 
Offline
Nováček v diskuzi
Uživatelský avatar

Registrován: 10. 10. 2011 17:17
Příspěvky: 32
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: Česká republika
Ahoj, až na něm začnu pracovat, tak se zde fotka určitě objeví, ale nepředbíhejme...

---

Karburátor- nejčastěji jsem se na spoďákách setkal s karburátory K22 a K124, který tam tedy patří, nebo se to lámalo se zvýšením objemu motoru z 2140 na 2430 cm³? Tím se nabízí otázka ve kterém roce byl objem motoru zvýšen?

K22 starší Gazy
Příloha:
6397103154.jpg
6397103154.jpg [ 48.67 KiB | Zobrazeno 3355 krát ]


K124 novější Gazy
Příloha:
1_1_18429038.jpg
1_1_18429038.jpg [ 40.67 KiB | Zobrazeno 3355 krát ]


Motor

2140cm³ na hlavě 20

2430cm³ na hlavě 450, nálitky na pravé straně motoru, nálitek mezi benzínovou pumpou a olej. čerpadlem a za čerpadlem. Přišel pravděpodobně s civilnější verzí M

Tak co místní matadoři a průkopníci originality? :oops:


Naposledy upravil samec3 dne 09. 10. 2016 21:36, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14. 10. 2013 23:04 
Offline
profesor

Registrován: 14. 02. 2006 16:06
Příspěvky: 998
Bydliště: Praha 9
V podstatě veškeré Tvé dotazy zde byly x-krát probírány...
Takže si vyhrň rukávy, vem do ruky myš a projeď si zdejší historii diskuse.
Je to po večerech tak na týden až dva .. :twisted:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14. 10. 2013 23:19 
Offline
Nováček v diskuzi
Uživatelský avatar

Registrován: 10. 10. 2011 17:17
Příspěvky: 32
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: Česká republika
Ano jistě, mým cílem však bylo sesumírovat všechny tyto informace do jednoho třeba i zajímavého vlákna... :idea:
Které by mohlo sloužit jako užitečný manuál, nejen pro mne, ale i další "pacienty", kteří jsou třeba zavaleni školou a prací, jak tomu
je i v mém případě...
olee... :wink:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15. 10. 2013 08:25 
Offline
Okomentuju vše :-)
Uživatelský avatar

Registrován: 30. 10. 2006 21:19
Příspěvky: 1212
Bydliště: Dolní Lutyně
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: čs
Ale to jsou zavaleni asi všichni kteří pracují na novodobé kapitalisty.. :lol:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15. 10. 2013 16:28 
Offline
Opravdu ukecanej...
Uživatelský avatar

Registrován: 04. 04. 2008 23:45
Příspěvky: 677
Bydliště: Příbram na Mor.
samec3 píše:
Ano jistě, mým cílem však bylo sesumírovat všechny tyto informace do jednoho třeba i zajímavého vlákna... :idea:
Které by mohlo sloužit jako užitečný manuál, nejen pro mne, ale i další "pacienty", kteří jsou třeba zavaleni školou a prací, jak tomu
je i v mém případě...
olee... :wink:

:roll:
Dobrej pokus :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15. 10. 2013 19:25 
Offline
Nováček v diskuzi
Uživatelský avatar

Registrován: 10. 10. 2011 17:17
Příspěvky: 32
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: Česká republika
Popravdě jsem čekal, že se toto téma setká s lepším ohlasem. Cejtim to z tý naší český nátury. fujtajbl!

Často se mi zdá, že je to takový znamení doby. Osada je plná závistivců. Přijde mi, že žijeme neustále pod tlakem něčeho nebo někoho. Jsme masírovaní reklamou, měřítkem všeho jsou peníze a život je zběsilý závod. Frustraci je pomoženo a hurá zpátky do reality. 8)

Nu což, když už si sem dáte tu práci něco přispět tak ať je to k tématu a ne podezřívání z toho že se chci na Váš úkor přivzdělat.
Nějak sem naivně věřil, že každý kdo má k takovým autům vztah, tak má zároveň zájem na tom aby se jich co možná nejvíce zachovalo
a nejlépe tak jak opouštělo výrobní závody...

Sám nebo s vaší pomocí se to tu časem budu snažit doplnit olalaa
Danke jak debil :wink:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15. 10. 2013 20:01 
Offline
profesor

Registrován: 14. 02. 2006 16:06
Příspěvky: 998
Bydliště: Praha 9
Samče 3,
sice chápu Tvé prvotní nadšení a přeji Ti upřímně, aby co nejdéle vydrželo a gazík Ti dělal hlavně radost ale obávám se, že brečíš špatně a ke všemu na špatném hrobečku ...

Opakuji, že prakticky vše, na co jsi se ptal se tu již během let mnohokrát řešilo, většina i vyřešila, něco se ani vyřešit nedá, bo co jedinec to názor a mnohdy subjektivní. Takový je život.

V sekci G69 je v tuto chvíli skoro 7 tisíc příspěvků v 500 tématech od stovek lidí. To jako očekáváš, že tito budou znovu opakovat co kdysi napsali a pěkně Ti to srovnají podle velikosti do jakéhosi příručního manuálu typu "Renovace Gazu 69 snadno a rychle" ? :roll:

Nebuď ukřivděnej, vykašli se na generalizování ohledně národních povah či jiných 3,14ovin, prostě uber plyn a nejdřív si projeď dostupné zdroje.
Pak teprve, když něco opravdu nenajdeš se ptej...
Nedávno sem přilítl jak vichřice jeden nejmenovaný kolega, co sotva složil gaze z plaťáku začal řešit "životně důležitou" otázku odstínu barvy a vztekal se, že mu nikdo nejpozději do hodiny neodpověděl, jestli má nejdřív pískovat, svařovat či kytovat ... Taky vystydnul ... :wink:

Přeji hodně vytrvalosti a ať se dílo podaří!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15. 10. 2013 22:09 
Offline
Opravdu ukecanej...
Uživatelský avatar

Registrován: 15. 05. 2006 21:47
Příspěvky: 929
Bydliště: Ústí nad Labem
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: Absurdistán
Co si tak představuješ pod pojmem "nejoriginálnější" u auta ,které bylo jiné v originálu v rusku, jiné u nás a vlastně se určitě lišilo stát od státu. Polovina majitelů ti bude tvrdit že zrovna oni mají vše origo a to i přes to že se ty auta budou lišit.
Jiná věc je,jestli dané díly byly používány v době hojného provozování Gazíků, nebo jestli je tam někdo dobastlil až z nedostatku původních dílů.
Osobně si myslím že nejoriginálnější Gazík je mýtus. :wink:

_________________
ARO M- 461


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15. 10. 2013 22:22 
Offline
Diskutér...
Uživatelský avatar

Registrován: 12. 08. 2012 12:13
Příspěvky: 72
Bydliště: Chrudim
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: čr
Mě se toto téma líbí ale myslím že jsi mnoho odlišností aneb jak šli léta sám vyřešil a názorně ukázal.
A jak píše Jirka157 ono to dnes není moc raálné jezdit s gazem a jedním světlem vzadu takže všeho s mírou :-D

_________________
VW Iltis - Daf 66YA - Gaz 69A - Jawa 250 pérák


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15. 10. 2013 23:02 
Offline
Závislý diskutér...
Uživatelský avatar

Registrován: 07. 01. 2007 22:16
Příspěvky: 197
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: ČR
Jenom přidám svůj názor. Sleduju toto forum dlouhou dobu. Když jsem začínal kompletovat svého prvního Moskviče, ještě jsme něměli své stránky, A ujal se mně laskavě p. Hrabánek. Ta laskovost mi s jeho odchodem chybí. Viz toto téma, místo snahy to sesumírovat do jednoho tématu, aby se nemuselo hledat v xy odkazech v xy příspěvcích, jak píšete. Přitom podle fotek je vidět, že se zajímá a hledá.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16. 10. 2013 15:33 
Offline
Opravdu ukecanej...

Registrován: 28. 12. 2008 11:40
Příspěvky: 219
Bydliště: okr.Chrudim
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: Česká Republika
Jak píše Tomáš,na vše jsi celkem správně odpověděl sám.Jen jedna věc by mě opravdu zajímala,použil jsi moji fotku bočních plechů s osmi a devíti průduchama,na kterou dodnes neznám odpověď.Namontoval jsem s devíti a ty druhé pěkně v khaki schoval na půdu,co kdyby??Jen si nejsem jistý tím,že by někdo dokázal určit přesně roky kdy se co montovalo.Musíš se spokojit s tím "starší a novější" anebo české provedení.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16. 10. 2013 19:58 
Offline
Neúnavný renovátor
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2006 18:50
Příspěvky: 848
Bydliště: Střelice 523
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: moravák jak sviňa
Radek Tvrzický píše:
Jak píše Tomáš,na vše jsi celkem správně odpověděl sám.Jen jedna věc by mě opravdu zajímala,použil jsi moji fotku bočních plechů s osmi a devíti průduchama,na kterou dodnes neznám odpověď.Namontoval jsem s devíti a ty druhé pěkně v khaki schoval na půdu,co kdyby??Jen si nejsem jistý tím,že by někdo dokázal určit přesně roky kdy se co montovalo.Musíš se spokojit s tím "starší a novější" anebo české provedení.


Když mrkneš tady na fotky, tak zjistíš, že první gazíky měly 9 průduchů a poslední model se silným motorem a jinak vedenejma brzdovejma hadičkama na rámu, pevným táhlem k ruční brzdě místo lanka....... Tak ten má 8 průduchů. Nikdy sem si toho nevšiml. Jen je otázkou, jestli je to náhoda, nebo se to lámalo už o něco dřív.

_________________
beznadějný opravář


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16. 10. 2013 20:03 
Offline
Opravdu ukecanej...

Registrován: 28. 12. 2008 11:40
Příspěvky: 219
Bydliště: okr.Chrudim
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: Česká Republika
Díky za odpověď,ale já si opravdu na žádných fotkách nevšiml devíti průduchů.A co jsem jich prohledal.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16. 10. 2013 20:32 
Offline
Nováček v diskuzi
Uživatelský avatar

Registrován: 10. 10. 2011 17:17
Příspěvky: 32
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: Česká republika
Petr Seidl píše:
Samče 3,
sice chápu Tvé prvotní nadšení a přeji Ti upřímně, aby co nejdéle vydrželo a gazík Ti dělal hlavně radost ale obávám se, že brečíš špatně a ke všemu na špatném hrobečku ...

Opakuji, že prakticky vše, na co jsi se ptal se tu již během let mnohokrát řešilo, většina i vyřešila, něco se ani vyřešit nedá, bo co jedinec to názor a mnohdy subjektivní. Takový je život.

V sekci G69 je v tuto chvíli skoro 7 tisíc příspěvků v 500 tématech od stovek lidí. To jako očekáváš, že tito budou znovu opakovat co kdysi napsali a pěkně Ti to srovnají podle velikosti do jakéhosi příručního manuálu typu "Renovace Gazu 69 snadno a rychle" ? :roll:

Nebuď ukřivděnej, vykašli se na generalizování ohledně národních povah či jiných 3,14ovin, prostě uber plyn a nejdřív si projeď dostupné zdroje.
Pak teprve, když něco opravdu nenajdeš se ptej...
Nedávno sem přilítl jak vichřice jeden nejmenovaný kolega, co sotva složil gaze z plaťáku začal řešit "životně důležitou" otázku odstínu barvy a vztekal se, že mu nikdo nejpozději do hodiny neodpověděl, jestli má nejdřív pískovat, svařovat či kytovat ... Taky vystydnul ... :wink:

Přeji hodně vytrvalosti a ať se dílo podaří!


Já se vypsal ale hlavně pro sebe. Žádné konfrontace rozhodně nevyhledávám, na to už jsem dost ostřílenej...
Popravdě nikoho nenutím, nic neočekávám, když však někdo bude té dobroty a přispěje budu rád, když ne život jde dál 8)
Není to jen otom že se ptám, i sám se budu snažit co nejvíc toho pochytit a téma obohatit.
Peace :wink:

Jirka 157 píše:
Co si tak představuješ pod pojmem "nejoriginálnější" u auta ,které bylo jiné v originálu v rusku, jiné u nás a vlastně se určitě lišilo stát od státu. Polovina majitelů ti bude tvrdit že zrovna oni mají vše origo a to i přes to že se ty auta budou lišit.
Jiná věc je,jestli dané díly byly používány v době hojného provozování Gazíků, nebo jestli je tam někdo dobastlil až z nedostatku původních dílů.
Osobně si myslím že nejoriginálnější Gazík je mýtus. :wink:


Nejoriginálnějším samožřejmě myslím tu podobu, kterou auto mělo, když opouštělo výrovní závod. To že se auta upravovala armádám růžně po světě už beru jako určitou modifikaci avšak určitě opodstatněnou :)

Tomáš J. píše:
Mě se toto téma líbí ale myslím že jsi mnoho odlišností aneb jak šli léta sám vyřešil a názorně ukázal.
A jak píše Jirka157 ono to dnes není moc raálné jezdit s gazem a jedním světlem vzadu takže všeho s mírou :-D


Těch odlišností asi bude mraky, horší bude objsnit přesně roky. :roll:
To reálné není určitě, nemluvě o blinkrech, ale všechno jde udělat nějak vratně :twisted:
Rozhodně jsou to ale zajímavosti, jako každé jiné :wink:

Klásek píše:
Jenom přidám svůj názor. Sleduju toto forum dlouhou dobu. Když jsem začínal kompletovat svého prvního Moskviče, ještě jsme něměli své stránky, A ujal se mně laskavě p. Hrabánek. Ta laskovost mi s jeho odchodem chybí. Viz toto téma, místo snahy to sesumírovat do jednoho tématu, aby se nemuselo hledat v xy odkazech v xy příspěvcích, jak píšete. Přitom podle fotek je vidět, že se zajímá a hledá.


To je právě můj problém nikoho kdo by toto auto vlastnil neznám, tak mi nezbývá než zjištovat různě po netu.
Uvidíme jak se to bude vyvíjet :wink:

Radek Tvrzický píše:
Jak píše Tomáš,na vše jsi celkem správně odpověděl sám.Jen jedna věc by mě opravdu zajímala,použil jsi moji fotku bočních plechů s osmi a devíti průduchama,na kterou dodnes neznám odpověď.Namontoval jsem s devíti a ty druhé pěkně v khaki schoval na půdu,co kdyby??Jen si nejsem jistý tím,že by někdo dokázal určit přesně roky kdy se co montovalo.Musíš se spokojit s tím "starší a novější" anebo české provedení.


Tohle je jedna z věcí která by mě extrémě zajímala. Zda to mělo nějaký zásadní vliv na funci :idea:
Taky zjišťuju, že přesné roky asi neurčím :oops:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16. 10. 2013 21:13 
Offline
Nováček v diskuzi
Uživatelský avatar

Registrován: 10. 10. 2011 17:17
Příspěvky: 32
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: Česká republika
Paraboly

Paraboly s jakousi čočkou uprostřed
Příloha:
36550728.jpg
36550728.jpg [ 37.67 KiB | Zobrazeno 3354 krát ]


Paraboly bez čočky
Příloha:
ldlgddf15131gd5p.jpg
ldlgddf15131gd5p.jpg [ 127.53 KiB | Zobrazeno 3354 krát ]



Motorek stěračů

Bez prolisů na motorku nejstarší z Gorkého
Příloha:
15092013611_zpsec710c07.jpg
15092013611_zpsec710c07.jpg [ 64.13 KiB | Zobrazeno 3354 krát ]


S prolisy na těle motorku novější z Uljanovska
Příloha:
IMG_6262.JPG
IMG_6262.JPG [ 57.29 KiB | Zobrazeno 3354 krát ]


Nejnovější podobný tomu z Uazu
Příloha:
ddiek4p25l543hof.jpg
ddiek4p25l543hof.jpg [ 84.56 KiB | Zobrazeno 3354 krát ]


Naposledy upravil samec3 dne 09. 10. 2016 21:44, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16. 10. 2013 21:54 
Offline
Neúnavný renovátor
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2006 18:50
Příspěvky: 848
Bydliště: Střelice 523
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: moravák jak sviňa
samec3 píše:
Pracovní lanpička v motorovém prostoru, další věc které si nešlo nevšimnout

Malé provedení- ?-? zřejmě starší typ
Obrázek

Velké provedení- ?-? zřejmě novější typ, soudím podle toho, že mám totožnou v UAZu
Obrázek


Ta na druhé fotce je už Uazová. Ta by na gazíkovi neměla být, ale docela blbě se shání. já sem na jednu pošpětnělou kápnul náhodou asi po 6ti letech, co jsem majitelem tohoto vozítka.
Ty rozlišení roků je opravdu problém. Rozlišit se dá celkem hezky první modely s prolisem vzadu na kastli. Údajně se dělali první 3 roky stejně jako dávaly ty kapoty GAZ, ale jestli jim došlu po 3 letech, nebo později...??? Já ji mám taky, ale danou dodatečně. Není to tak jak má být, ale su za ni moc rád. Oni z GAZu posílali vyrobené díly průběěžně do Uazu, než výrobu roku 1956 uplně ukončili. Myslím, že kapoty s nápisem GAZ se mohli klidně objevit na autech vyrobených roku 1957.
GAzíky se přestaly dělat roku 1973. Posledních 5 let se dělaly s označením M, jako exportní verze. Brzdový hadičky pření nábravy jdou z rámu a né z nápravy. Místo lanka na ruční brzdu je tam železný táhlo. Sedačky a lavice mají bílej lem na švech čalounění, je tam silnej motor, nápravy se 4 satelitovýma difecama.
Starý měli mít volanty s tyčkama od středu k věnci holýma, zatím co později s tyčkama obalenýma plastem, ajk má UAZ, ale od kdy....??? TO co tady píšu jsou informace, ketrý se tady někde pohledal, nebo si někdy aji vydedukoval, takže pokud sem se v něčem seknul, prosím o opravu. Díky.

Tvoje snaha o originál je fajn, Taky sem se snažil (viz. moje renovace), ale jak tady zaznělo, je to obrovskej problém. Neexistuje žádnej předpis, jak má vypadat gazík. Jinej rok = jiná barva, jinej stát = jiná barva.
Jak tady kdosi napsal. Použij díly, který mají být použitý, udělej si ho třeba Československýho, jak mám já a máš to. Drobný odlišnosti si už musíš vymyslet podle toho, jak se ti to bude líbit. Co útvar, to jiná úprava.

_________________
beznadějný opravář


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17. 10. 2013 08:23 
Offline
Opravdu ukecanej...
Uživatelský avatar

Registrován: 24. 01. 2007 16:12
Příspěvky: 570
Bydliště: Chvaletice
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Svatá pravda,popsal jsi to parádně :D DÍKY

_________________
GAZ 69M ,GAZ 704,UAZ 469 http://www.priznivcivojensketechniky.majestat.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21. 10. 2013 22:00 
Offline
Okomentuju vše :-)
Uživatelský avatar

Registrován: 14. 02. 2006 18:54
Příspěvky: 1417
Bydliště: Olomouc
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: CZ
Nejooriginálnější??? tak to si určitě nekupuj nikdy jawu 350 ve verzi VB :lol: - co kus, to originál, neviděl jsem dvě stejný.
ARO - různý kombinace, jak jim to šlo pod ruku,
Gaz/ Uaz, podobně.
Kdysi jsme lehce kecali o originalitě s jedním kolegou a ten pravil dle pamětníka z motocklové výroby, něco takového: "byl chrom, dělal se chrom, nebyl chrom, byla barva (lidová verze), když byla barva na linky, byly i linky. Jinými slovy, houby modely a verze, dělalo se s tím, co bylo."
Doporučuji si vybrat nějakou verzi - armádu, druh vojska, pak sehnat s nějaké dobové fotky a podle nich auto doladit..

_________________
Honza V.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22. 10. 2013 10:58 
Offline
Opravdu ukecanej...

Registrován: 02. 11. 2011 13:01
Příspěvky: 486
Bydliště: Jindrichuv Hradec
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: Ceska
Jen na okraj, na UAZ shanim jeden kus plechu a postupne jsem se stylem "slepicka pro vodu" dostal az k jednomu velkoprodejci v Rusku. Na muj dotaz, zda maji tento plech skladem mi rekl, ze ne. Ale kdyz ho objednam, tak ho udelaji. Za par babek. Myslel jsem, ze nejaky Zena vezme kladivo a sekeru a jde na to. Omyl, ve fabrice proste porad maji kopyta, takze vymacknou to, co je potreba a nemaji s tim problem. Pritom mi sdelil, ze hodne stary kopyta si berou ruzni aftermarketovi maloprodejci, takze ono se v Rusku da sehnat snad porad skoro vse. Holt... zeme, kde zitra znamena vcera... pozejtri... predevcirem.

_________________
Čím větší kladivo, tím větší odborník.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22. 10. 2013 15:59 
Offline
Opravdu ukecanej...

Registrován: 28. 12. 2008 11:40
Příspěvky: 219
Bydliště: okr.Chrudim
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: Česká Republika
Na té druhé Shorikově fotce jsem si všiml,že vzduchový filtr motoru má na sobě navrchu takové prolisy,které jsem nikdy neviděl.Svorkovnice na kabely jsou vidět vodorovně přidělané na výlisku kastle,které já na svém autě nemám.Štítek Vyrobeno v SSSR a ten vpravo na mém autě také nikdy nebyl,to by bylo po opískování vidět a tak by jsme v té dobové originalitě mohli pokračovat.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22. 10. 2013 16:37 
Offline
Opravdu ukecanej...

Registrován: 02. 11. 2011 13:01
Příspěvky: 486
Bydliště: Jindrichuv Hradec
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: Ceska
Ja myslim, ze pro pochopeni sovetske mentality je zapotrebi si udelat vylet do ruskych vesnic. To hodne vysvetluje. Naposledy jsem byl v Rusku letos v lete a myslim, ze 50 km od Moskvy se 100 let nic nezmenilo, co se uvazovani tyce. Materialne jsou jinde, v nekterych vecech i dale, nez my tady co hltame jedinou, demokratickou, implementovanou pravdu. Ale v hlavach, tam je to porad stejne. Takze podle mne kazdej tejden se delaly jine originaly podle toho, jakej byl zrovna material.

_________________
Čím větší kladivo, tím větší odborník.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24. 10. 2013 15:01 
Offline
Neúnavný renovátor
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2006 18:50
Příspěvky: 848
Bydliště: Střelice 523
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: moravák jak sviňa
Ještě k těm bočním průduchům u motoru. Já mám na obou stranách 8. Kamarádi mají 9 na straně spolujezdce a 8 na straně řidiče. A to i na gazíkovi, kterej je rok 1956 a nebyl nějak opravovanej. Takže záhada s průduchama zůstává.

_________________
beznadějný opravář


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26. 10. 2013 18:05 
Offline
Opravdu ukecanej...

Registrován: 28. 12. 2008 11:40
Příspěvky: 219
Bydliště: okr.Chrudim
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: Česká Republika
Jenže vzhledem k tomu,že mám oba páry,musely se montovat buď 8 nebo 9 na obou stranách stejné.Přitom ten devátý směrem k oknu už se opírá o kastli a tak trochu překáží.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 2 hodiny


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz