GAZ KLUB ČR - DISKUZNÍ FÓRUM

Diskuze všech příznivců vozidel z východu
Právě je 26. 04. 2017 06:09

Všechny časy jsou v UTC + 2 hodiny




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Startování zahřátého auta
PříspěvekNapsal: 16. 04. 2017 19:56 
Offline
Nováček v diskuzi

Registrován: 17. 05. 2013 20:27
Příspěvky: 18
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: ČR
Zdravím Vás. Prosím o radu. Když dojde k zahřátí motoru a vypnu jej, nastává problém ho pak nastartovat. Startér točí ale nechce chytnout. Po vychladnutí startuje bez problemu. Děkuji za rady


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Startování zahřátého auta
PříspěvekNapsal: 17. 04. 2017 00:09 
Offline
profesor

Registrován: 14. 02. 2006 16:06
Příspěvky: 987
Bydliště: Praha 9
Klasický zplynování benzínu z přehřátí karbece a potrubí ...
Zpravidla stačí startovat s plně sešláplým plynem dokud to "nevyvětrá" :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Startování zahřátého auta
PříspěvekNapsal: 17. 04. 2017 08:35 
Offline
Nováček v diskuzi

Registrován: 17. 05. 2013 20:27
Příspěvky: 18
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: ČR
Pokud bych chtel snizit zahrivani karburatoru a sani. Tak co proto udelat? Lepe odizolovat prirubu karburatoru? Jaky material zvolit, pertinaxovou prirubku treba nebo silnejsi tesneni reinz? Klapka vyfuku je sekla bllize k poloze kdy splodiny jinou na primo do vyfuku a minumum jde na ohrev sani.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Startování zahřátého auta
PříspěvekNapsal: 17. 04. 2017 21:33 
Offline
Okomentuju vše :-)
Uživatelský avatar

Registrován: 23. 08. 2006 10:59
Příspěvky: 1024
Bydliště: Praha
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: ČR
To je typický problém Uazu (a zřejmě tedy i Volhy). V mém případě trochu pomohl správně nasazený krycí plech pod karburátorem k odstínění žáru od výfuku, ale v létě to pořád nebylo ono. Vyřešeno až cca 1cm pertinaxovou podložkou pod karburátor. Teď už startuje bez problémů i za horka.

_________________
Mirek H.
UAZ 469, Praga V3S M2

KVH Sanites Car Beroun http://www.kvhberoun.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Startování zahřátého auta
PříspěvekNapsal: 19. 04. 2017 15:29 
Offline
Opravdu ukecanej...
Uživatelský avatar

Registrován: 24. 10. 2009 17:41
Příspěvky: 459
Bydliště: Rokycany
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: ČR
Dost často to také způsobuje nesprávná (vysoká) hladina benzínu v karburátoru...

_________________
Gaston
(GAZ-66, GAZ-69, ČZ 125/453)

http://kaufner.webz.cz
http://www.klub-vm.eu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Startování zahřátého auta
PříspěvekNapsal: 24. 04. 2017 08:47 
Offline
Nováček v diskuzi

Registrován: 17. 05. 2013 20:27
Příspěvky: 18
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: ČR
Mám karburátor k-22. Nesprávná hladina - vysoká- čili stačí přihnout jazýček plováku předpokládám. Dotaz - Má být na jehle,kterou ovládá plovák gumička nebo o-kroužek?? Mám ho rozebraný a žádná tam není. Tak nevím jestli se to třeba nepřelívá díky absenci o-kroužku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Startování zahřátého auta
PříspěvekNapsal: 24. 04. 2017 09:47 
Offline
Opravdu ukecanej...
Uživatelský avatar

Registrován: 24. 10. 2009 17:41
Příspěvky: 459
Bydliště: Rokycany
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: ČR
Podle dokumentace u karburátoru asi žádný "O" kroužek není a těsní to na kužel (viz http://kaufner.webz.cz/soubory/gaz69/rezy_2/karburator_2a.jpg). Pokud to netěsní tak jedině vyměnit (např. viz http://retroparts.7910.org/product_info.php?products_id=256). To (ne)těsnění je nejlepší zjistit profouknutím.
Naopak třeba GAZ-66 (K-126 nebo K-135) těsnění na jehle má. Takže asi typ od typu, nebo starší ne, novější ano... ;-)

_________________
Gaston
(GAZ-66, GAZ-69, ČZ 125/453)

http://kaufner.webz.cz
http://www.klub-vm.eu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Startování zahřátého auta
PříspěvekNapsal: 24. 04. 2017 13:23 
Offline
Okomentuju vše :-)
Uživatelský avatar

Registrován: 23. 08. 2006 10:59
Příspěvky: 1024
Bydliště: Praha
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: ČR
Je to přesně tak. U Volhy a K22 přesně nevím, ale Uaz K129 nebo K131 dříve měl na ventilu gumičku, ale protože to byla nejčastější příčina závady přeplavování karburátoru, v novějších karburátorech nebo opravných sadách jsou ventily již bez kroužku a těsní jen na kužel. Jak píše gaston, stačí do ventilu fouknout a rukou zavřít ventil. Pokud uniká vzduch, je to jasné.

_________________
Mirek H.
UAZ 469, Praga V3S M2

KVH Sanites Car Beroun http://www.kvhberoun.cz


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 2 hodiny


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz