GAZ KLUB ČR - DISKUZNÍ FÓRUM

Diskuze všech příznivců vozidel z východu
Právě je 11. 12. 2017 05:42

Všechny časy jsou v UTC + 2 hodiny




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Řízení V3S
PříspěvekNapsal: 07. 11. 2011 19:15 
Offline
Okomentuju vše :-)
Uživatelský avatar

Registrován: 24. 02. 2006 11:19
Příspěvky: 1925
Bydliště: Březová - Oleško PZ
tak přátelé již delší dobu se peru s přední nápravou a to konkrétně s řízením. Když za jízdy vymetu nějákou nerovnost tak se to rozkmytá k neudržení, popř musim klesnout na rychlost 35km/h aby se to uklildnilo. Nějáký fígle jak vytunit řízení v3s aby byla klidná holka? :?: Jinak na předku mám klasické zmije a koukal sem že i něco jako pokus o vyvážení tam je. Jinak dříve tohle tak často nedělala jen při přejezdu přejezdu nebo nějáké díry, ted už to kmitání je horší....Někdo mi řikal že to muže být v jisté pružině řízení....popřípadně kde se dají sehnat náhrandí díly tehle kategorie? :roll:

_________________
http://www.militarygame.cz
tel. 608 608 086
pořádání paintballových a jiných blboher:o)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení V3S
PříspěvekNapsal: 07. 11. 2011 19:59 
Offline
Okomentuju vše :-)
Uživatelský avatar

Registrován: 30. 10. 2006 21:19
Příspěvky: 1212
Bydliště: Dolní Lutyně
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: čs
Rozeber to a koukni na to či je to špatné -nebo sežeň pružiny s nějakého vraku jestli je to tím a ještě lepší je sehnat celou tyč nastavit délku podle původní a je to...
http://www.auto-star.cz/eshop/index.php ... d7030f5927
pružinka je jak z levé tak pravé strany kulového čepu....na foto je to na levé straně obrázku- a na autě je to hned u skříňky řízení
http://www.auto-star.cz/eshop/index.php ... d7030f5927


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení V3S
PříspěvekNapsal: 07. 11. 2011 20:34 
Offline
Okomentuju vše :-)
Uživatelský avatar

Registrován: 23. 08. 2006 10:59
Příspěvky: 1036
Bydliště: Praha
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: ČR
Honzo, teď je na Aukru nová, zatím za 580 http://aukro.cz/praga-v3s-nove-dily-i1913400896.html
Já taky jednu mám, koupil jsem jí za 800,- Takže nemá cenu za ní dávat 3300,- i když v Auto Staru ti to dá bez daně a ještě ti dá slevu, když nechceš papír. Je s nimi docela slušná dohoda.

_________________
Mirek H.
UAZ 469, Praga V3S M2

KVH Sanites Car Beroun http://www.kvhberoun.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení V3S
PříspěvekNapsal: 07. 11. 2011 22:56 
Offline
Okomentuju vše :-)
Uživatelský avatar

Registrován: 30. 10. 2006 21:19
Příspěvky: 1212
Bydliště: Dolní Lutyně
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: čs
Co když to bude ale v něčem jiném- ať to jen rozebere a složí -pořádně promaže...a pátrá dál aby nekupoval nějaká železa a pak to dá do sběru...hlavně jestli nejsou unavené pružiny z obou stran či prasklé...dá se to přitáhnout ne??aby více tlačily na ten kulový čep..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení V3S
PříspěvekNapsal: 08. 11. 2011 09:37 
Offline
Okomentuju vše :-)
Uživatelský avatar

Registrován: 14. 02. 2006 18:54
Příspěvky: 1413
Bydliště: Olomouc
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: CZ
Zkontroloval bych vůle na přední nápravě - jak v kloubu s pružinama, tak v ostatních kloubech + vůle svisláky, ložiska předních kol.
Ideální domluvit se na STK pro náklaďáky ať ti zahýbou přední nápravou (když jsem ty vůle viděl poprvé, tak mě málem omylo, ale je to prý v normě).
Krom vyvážení kola, může být "šmatlavý" disk.

_________________
Honza V.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení V3S
PříspěvekNapsal: 08. 11. 2011 13:48 
Offline
Okomentuju vše :-)
Uživatelský avatar

Registrován: 24. 02. 2006 11:19
Příspěvky: 1925
Bydliště: Březová - Oleško PZ
Tak nevim jestli by to byl šmatlavý disk, ono to prostě dělá nepravidelně... jednou jo a jednou ne.. ted ted aposlední dobou více ano a od 50km/h se to auto hrozně s vámi pere.... na téj štouchačce jak se tomu odborně prý řiká :) je vidět že to uchycení cestuje v tom pouzdru 3mm na každou stranu (stopy v opatlané vazelíně)...takže bych asi tipoval že závada bude tady, i ta rezonance by odpovídala.. Jinak kuláky na spoovačce by měli být v pohodě... :roll:

_________________
http://www.militarygame.cz
tel. 608 608 086
pořádání paintballových a jiných blboher:o)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení V3S
PříspěvekNapsal: 08. 11. 2011 17:40 
Offline
Závislý diskutér...
Uživatelský avatar

Registrován: 10. 07. 2007 19:40
Příspěvky: 146
Bydliště: Zbiroh
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: Česká republika
To samé dělá moje vejda, mám udělany nově svisláky, čepy na spojovačce a štouchačce, převodka řízení je bez vúle, vyměněný a nafoukaný kola a pořád se pajtluje, v 50 km rychlost bych z ní vypadl.
Jedinej čep co jsem neměnil je na štouchačce u převodky řízení, třeba to zrovna dělá tenhle čep.

_________________
http://www.rs-hlavatice.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení V3S
PříspěvekNapsal: 08. 11. 2011 18:04 
Offline
Okomentuju vše :-)
Uživatelský avatar

Registrován: 23. 08. 2006 10:59
Příspěvky: 1036
Bydliště: Praha
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: ČR
Většinou to u Vejtřasky dělají kola. Zkusil bych to jako první - dát dobré gumy a vyvážit. Většinou to pak zmizí. U mojí V3S jsou taky nějaké vůle, ale řízení se ani nehne i při 80 km/h.

_________________
Mirek H.
UAZ 469, Praga V3S M2

KVH Sanites Car Beroun http://www.kvhberoun.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení V3S
PříspěvekNapsal: 08. 11. 2011 19:27 
Offline
Okomentuju vše :-)
Uživatelský avatar

Registrován: 24. 02. 2006 11:19
Příspěvky: 1925
Bydliště: Březová - Oleško PZ
Mirku tak jestli se nepletu tak kdyby to bylo kolama tak by to dělali i při zatáčení ve stejné rychlosti ne? :roll:

_________________
http://www.militarygame.cz
tel. 608 608 086
pořádání paintballových a jiných blboher:o)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení V3S
PříspěvekNapsal: 08. 11. 2011 19:50 
Offline
Okomentuju vše :-)
Uživatelský avatar

Registrován: 23. 08. 2006 10:59
Příspěvky: 1036
Bydliště: Praha
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: ČR
Může a nemusí. Rozhodně je to nejjednodušší a nejlevnější zkouška, než začneš sahat do řízení. Tak třeba jen vyměň kola z jiné V3S (pokud vím, máte dvě), která to určitě nedělá.

_________________
Mirek H.
UAZ 469, Praga V3S M2

KVH Sanites Car Beroun http://www.kvhberoun.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení V3S
PříspěvekNapsal: 08. 11. 2011 20:25 
Offline
Okomentuju vše :-)
Uživatelský avatar

Registrován: 30. 10. 2006 21:19
Příspěvky: 1212
Bydliště: Dolní Lutyně
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: čs
Je to pravda napřed zkus dát jiné kolo na jednu stranu a pak na druhou zase jiné...jo a kdysi jsem je ještě pootáčel i na bubnu...poznačil si šrouby a díry po každé jízdě je pootočil...a teď jsou vepředu šípy (jako na každé spávné vejdě)a je klid...jen si s tím pohrát...nebo ještě jak bylo zmíněno výše -někde jsi práskl do díry a šmajdá ráfek..až při určité rychlosti se to rozkmitá...a vůle se vždy sčítají !!-jeden impulz od kola a na volantu ti to poláme ruce...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení V3S
PříspěvekNapsal: 08. 11. 2011 20:41 
Offline
Okomentuju vše :-)
Uživatelský avatar

Registrován: 24. 02. 2006 11:19
Příspěvky: 1925
Bydliště: Březová - Oleško PZ
No Pavliku tak ted si mě nasadil broka do hlavy.. bo když to tak vezmu zpatěn tak sem měl všechna kola dole a čistil sem bubny.... na předek se určitě nedavali na stejnou díru jako před tím a nenapadlo by mě že to na to muže mít vliv... zpětně když to vezmu tak ke zhoršení (ne k zapříčinění) došlo právě až po udržbě brzd... :roll:

_________________
http://www.militarygame.cz
tel. 608 608 086
pořádání paintballových a jiných blboher:o)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení V3S
PříspěvekNapsal: 08. 11. 2011 21:23 
Offline
Okomentuju vše :-)
Uživatelský avatar

Registrován: 30. 10. 2006 21:19
Příspěvky: 1212
Bydliště: Dolní Lutyně
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: čs
Mně by to taky nikdy nenapadlo, jen mi to kdysi poradil (budiž mu země lehká P.-s velkýmP- Hrabánek) a fungovalo to...ale byla to makačka to vždy rozebrat a pootočit...nejlepší by bylo dát znova vyvážit asi oba přední kola a je to??chce to zkoušet a zkoušet...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení V3S
PříspěvekNapsal: 09. 11. 2011 09:00 
Offline
Nováček v diskuzi

Registrován: 16. 03. 2010 09:47
Příspěvky: 44
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: česka
Zdravím, mel sem ten samej problém. udělal sem jednu vec :spojovaci tyč řizeni mezi dvouma koly sem pošteloval tak aby při pohledu ze předu na vůz nebyly kola uplně rovně ale musi byt trošku k sobě při pohledu ze předu.Pak sem vyvažil kola a je KLID...a řeknu vám sem stim zažiljak hovado. vyváženi nestoji zase tolik peněz a oplati se..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení V3S
PříspěvekNapsal: 09. 11. 2011 09:04 
Offline
Okomentuju vše :-)
Uživatelský avatar

Registrován: 14. 02. 2006 18:54
Příspěvky: 1413
Bydliště: Olomouc
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: CZ
Špatné vyvážení kol, případně šmatlavý disk - kola hází v určitých otáčkách , když jsou nižší, tak to přestane a když je překonáš směrem vejš, tak se házení taky může ztratit.
Ten první kloub skříňka řízení / tyč řízení tahá přes pružiny, má to sloužit jako jakýsi tlumič řízení. Ty pružiny můžou být prasklé, nebo unavené, pak to nefunguje a vznikne tam hovadská vůle.
Když zvedneš celou přední nápravu na hevery, tak zatoč kolama (házivost), zkontroluj vůle v ložisku náboje, vůli svislích čepů.
Jakmile budeš mít kola v luftě a pohneš volantem, měla by jít bez vůle i tyč řízení, pokud se pohne čep (je tam vůle) tak ty tlumící pružiny v kloubu jsou špatné. (na zemi to nepoznáš protože musíš volantem překonat normální síly v řízení ).

Taky doporučuji vyvážit přední kola.

Jo a sbíhavost kol, tu můžeš taky zkontrolovat.

_________________
Honza V.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení V3S
PříspěvekNapsal: 09. 11. 2011 13:54 
Offline
Okomentuju vše :-)
Uživatelský avatar

Registrován: 24. 02. 2006 11:19
Příspěvky: 1925
Bydliště: Březová - Oleško PZ
Tak vývážení kol to bych tuze rád zkontoroloval na tom rozhodně šetřit nechcu... jen sem přišel do pneuservisu a čuměli tam na mě jak na debila když sem řek že chci vyvážit kole na v3s :) díky za rady o víkendu auto hodim do luftu a zkontorluju dle rady přední nápravu...

_________________
http://www.militarygame.cz
tel. 608 608 086
pořádání paintballových a jiných blboher:o)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení V3S
PříspěvekNapsal: 10. 11. 2011 07:33 
Offline
Závislý diskutér...
Uživatelský avatar

Registrován: 10. 07. 2007 19:40
Příspěvky: 146
Bydliště: Zbiroh
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: Česká republika
závada bude jinde a ne ve vyvážení předních kol, já jsem kola nikdy vyvážený neměl, volant ani kola mi nikdy nekmitaly.

_________________
http://www.rs-hlavatice.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení V3S
PříspěvekNapsal: 10. 11. 2011 14:00 
Offline
Opravdu ukecanej...
Uživatelský avatar

Registrován: 14. 02. 2006 14:39
Příspěvky: 400
Bydliště: Kutna Hora
Byzi píše:
závada bude jinde a ne ve vyvážení předních kol, já jsem kola nikdy vyvážený neměl, volant ani kola mi nikdy nekmitaly.


.... to jeste neznamena, ze kdyz jsi je nevyvazoval, ze nemuzou byt +/- vyvazeny. :-)

Pepa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení V3S
PříspěvekNapsal: 26. 05. 2012 09:26 
Offline
Nováček v diskuzi

Registrován: 12. 09. 2011 10:02
Příspěvky: 16
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: CZ
Nazdárek včera jsem vyrazil s v3s narazil jsem na ten samí problém co tady píšete s tím rozdílem že při průjezdu nerovnosti a zatáčení se ozve prasknutí hledal jsem to a nic jsem nenašel.jediné co jsem dělal byla oprava obou zadních náprav mohlo by to být také tím? prasknutí určitě ne to jde ze předu neřešil jste toněkdo?.dík za info


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení V3S
PříspěvekNapsal: 26. 05. 2012 09:36 
Offline
Okomentuju vše :-)
Uživatelský avatar

Registrován: 14. 02. 2006 18:54
Příspěvky: 1413
Bydliště: Olomouc
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: CZ
Prasknutí? To jako že slyšíš kovové cvakání nebo co? Pokud máš velké vůle na přední nápravě (svilé čepy, náboje) tak to může na hrbech či v rejdu mlátit. Taky může být vymlácený čep listového pera, nebo tlumič či kardan.
Ale slabinou nápravy na V3S jsou ložiska předních kol (kuličkové a válečkové) a ložiska svislých čepů (kuželíky). Pokud Ti hodně teče olej z těch dírek na náboji kola, tak jsou v háji ložiska kola, protože ta vůle ja tak velká, že gufero přestává těsnit.

_________________
Honza V.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení V3S
PříspěvekNapsal: 30. 11. 2017 14:34 
Offline
Nováček v diskuzi

Registrován: 30. 11. 2017 01:13
Příspěvky: 1
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: Slovenská republika
Zdravim vsetkych priaznivcov legendarneho vojenskeho trojtonoveho specialu, ktoreho som priaznivcom a zaroven hrdym majitelom. Chcel by som reagovat v tomto bloku fora o prednej naprave a riadeni na enormne kmity a buchanie do volantu pri dosiahnuti urcitej rychlosti.Netreba hned mysliet na GO prednej napravy a vymenu vsetkych suciastok. Stotoznujem sa s nazorom autora 6810-najprv sa venovat pneumatikam a vyvazeniu kolies prednej napravy....... Moju V3S v prevedeni skrina pojazdna spojovacia dielna som tahal po vlastnej osi z Ceskej Lipy do Popradu-Vysoke Tatry. V Ceskej Lipe som ju nasiel na inzerate na SPZ s EK a STK za bezkonkurencnu cenu -takmer ulozenka - 1100 km. Kupil som ju po kratkej skusobnej jazde po dvore takpovediac ako macku vo vreci. Po 6 hodinovej zakladnej udrzbe a vymene olejov vsade som odstartoval 700km cestu do Popradu. Po dosiahnuti 40km rychlosti sa mi v nepravidelnych intervaloch zacal tak rozkmitavat volant ze som myslel ze vypadnem z kabiny.Nepreslo to ani pri pokuse rychlosti 60 km za hodinu.Prestalo to pri asi 35 km rychlosti. Takze priemernou rychlostou 30 km za hodinu som sa po 21 hodinach cistej jazdy dostal do Popradu. Cestou sa mi prehanali myslienky co mam robit, kolko to bude stat, kto to urobi a pod..... Na tomto blogu som som sa priklonil k nazoru autora 6810 zacat od pneumatik a vyvazenia kolies. V pneuservise BESTDRIVE Poprad som si teda objednal pneumatiky, nove podotykam, ktore mimochodom stali viac ako V3S a chlapi mi zacali prezuvat 10 kolies s obrucami. Bola to osemhodinova drina. Klobuk dolu pred sikovnostou a odbornostou mechanikov v BESTDRIVE Poprad. Poziadal som ich aj o vyvazenie kolies prednej napravy. Moje prekvapenie po odjazde zo servisu bolo nenormalne. To bol cisty sex. Buchanie a trepanie prestalo, do volantu ani tuk, som normalne pustil volant a V3S isla rovno ako po namalovanej ciare od nula do 60km/hod. Dakujem srdecne chlapom z BESTDRIVE Poprad za profesionalnu robotu ktoru odviedli. Preslo pol roka a aj dnes si mozem dovolit na bezjamovej ceste "pustit volant" .Radost jazdit. Este raz dakujem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení V3S
PříspěvekNapsal: 30. 11. 2017 15:42 
Offline
Okomentuju vše :-)
Uživatelský avatar

Registrován: 23. 08. 2006 10:59
Příspěvky: 1036
Bydliště: Praha
Člen OS GAZ KLUB ČR?: NE
Státní příslušnost: ČR
Jojo, taky jsem to dával vyvážit do BestDrive v Kladně. Nebylo to sice nejlevnější, ale už pátým rokem jezdím jak v osobáku. Tak ať ti to slouží.

_________________
Mirek H.
UAZ 469, Praga V3S M2

KVH Sanites Car Beroun http://www.kvhberoun.cz


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 2 hodiny


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz