GAZ M73
Na levé fotografii obě modifikace ( uzavřená dvoumístná a pick-up ) při zkouškách
Na pravé fotografii G. Vasserman u vozu GAZ-M73 Pick-up
|
GAZ-M73 i GAZ-M73 PICK-UP byly G.Vassermanem vyvíjeny na základě vozu GAZ-M72 ( Poběda 4x4 ) a měly tudíž pohon všech kol schodný právě s tímto vozem. Obě modifikace byly určeny pro opraváře zemědělské techniky a předsedy družstev ( JZD resp. tehdy kolchozů a sovchozů ), kteří se pohybovali po zablácených cestách ruského venkova. Obě modifikace byly pouze dvoumístné, pick-up měl navíc odkrytou ložnou plochu pro převoz materiálu nebo dalších osob. Bohužel, i když obě verze prošly úspěšně státními zkouškami a dostaly to nejvyšší hodnocení, ani jedna z verzí se nedostala do sériové výroby. Vedení tehdejšího ministerstva automobilového průmyslu se rozhodlo, že tento vůz není potřeba vyrábět neboť podobné funkce v zemědělství již plní vozy GAZ-69.
|
| Technické charakteristiky | ||
|---|---|---|
| Model: | GAZ M73 | |
| Pohon | 4x4 | |
| Rozměry v mm. | ||
| Délka: | ||
| Šířka: | ||
| Výška: | ||
| Rozvor předních/zadních kol: | ||
| Max. úhly průchodnosti ( při plném zatížení ) | ||
| Přední | ||
| Zadní | ||
| Celhová hmotnost bez zatížení, Kg | ||
| Nejvyšší rychlost na silnici km/h | 95 | |
| MOTOR | ||
| Max výkon při 2800 ot./min v HP | 52 | |
| Max. kroutící moment v kgm | ||
| Počet válců | 4 | |
| Průměr a chod pístů v mm. | 82x100 | |
| Objem válců v l. | 2,120 | |
| Stupeň komprese | 6,2 | |
| Převodovka | ||
| Převodovka | ||
| Převodové stupně | ||
| Spojka | ||
| Rozvodovka | ||
| Hlavní převodové číslo | ||
| Ostatní | ||
| Pneu | ||
| Palivová nádrž | ||
| Základní výbava | ||


